Apotheker / eigenaar
Ik had het idee dat de logistieke taken in de apotheek efficiënter konden. In onze andere apotheek zag ik dat er meer verbeterd was na een Andersom traject dan we hadden kunnen inschatten. Daarom dachten we dat bij Apotheek Oudenbosch het ook beter zou kunnen. Wat precies dat was, wist ik niet. Ik wilde mijn mensen beter kunnen inzetten, ook voor in de toekomst.
Mijn vraag was: "Hoe kan je flexibeler zijn in je eigen werkprocessen?" Wat we gevraagd hebben is ook gerealiseerd. We werken nu met minder mensen in de dagelijkse processen en hebben nu tijd voor bijvoorbeeld het pro-actief benaderen van patiënten, wat ons tijd spaart op een later tijdstip, maar ook klanten beter aan ons bindt.
Andersom Organiseren verdiept zich in de apotheek. De conclusie die zij maken is onderbouwd met veel gegevens. Alle vragen en opmerkingen werden altijd serieus genomen en nooit ontweken. Overal kwam een goed antwoord op. Ik omschrijf Andersom Organiseren als een club van aanpakken, deskundig en verhelderend.