Patiënten begrijpen vaak niet waarom iets zo lang moet duren. Hoe komt het dat het niet direct geregeld kan worden? Waar zijn ze allemaal mee bezig, terwijl ik aan het wachten ben? Dit levert ongenoegen bij klanten en bij medewerkers.
Patiënten begrijpen vaak niet waarom iets zo lang moet duren. Hoe komt het dat het niet direct geregeld kan worden? Waar zijn ze allemaal mee bezig, terwijl ik aan het wachten ben? Dit levert ongenoegen bij klanten en bij medewerkers.
De kwaliteit van de dienstverlening is niet optimaal. Klanttevredenheid moet omhoog. Werkt iedereen op dezelfde manier? Is er veel overdracht van werk? Er worden onnodige fouten gemaakt.
Steeds meer mensen nodig voor het zelfde werk? De dag beginnen met achterstand? Overwerken is geen uitzondering meer? Dit levert stress bij medewerkers.
Terwijl de omzet gelijk blijft, stijgen de kosten. Vooral personele kosten, maar ook investeringen op het gebied van ICT, robottisering en outsourcing. Kunnen we daarna met het huidige team meer werk verzetten? Groeit het rendement door deze investeringen?
Wil je weten hoe jij met je team op een andere manier grip kunt krijgen op cruciale uitdagingen? Schrijf je dan in voor een persoonlijk vrijblijvend gesprek.
Creëer een doorbraak naar jouw ideale leidinggevende leven en:
Wil je weten hoe jij met je team op een andere manier grip kunt krijgen op cruciale uitdagingen? Schrijf je dan in voor een persoonlijk vrijblijvend gesprek.
Het vrijspelen van capaciteit, vaak 10-20%, waardoor een betere dienstverlening kan worden geleverd.
Leidinggevenden ervaren dat zij grip krijgen op het realiseren van doelen en resultaten.
De dagelijkse werkzaamheden verlopen aanmerkelijk soepeler.
Een hogere klanttevredenheid
De medewerkers gaan met meer plezier naar hun werk, werken zelfstandiger en op een hoger niveau.
Er is een groei in de omzet zichtbaar. Met dezelfde mensen kan meer werk worden verzet.
Het werk is op tijd af, omdat er veel efficiënter wordt gewerkt.
Een nieuwe samenwerkings- en overlegstructuur.